
Soproni fesztivál installáció és kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: StrongSolutions Kivitelezés: Wings Group

Veletek vagyunk – CSR
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: BT A Csiky Gergely Színház részére készítettünk el egy kreatív koncepciót az általuk

Fehérvári Borbirtok arculat, csomagolás, web
Stratégia, PM: BT Arculat: StrongSolutions

V4 Fesztivál kommunikáció & tanácsadás
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Grafika: Molnár Luca, Szabó Ádám 2021-ben és 2022-ben is csapatunk készítette el a fesztivál

Gondolok rád – CSR
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca Zene és dalszöveg: Dánielfy Gergő Ének: Déryné Program társulata Kivitelezés: Molnár

A színház visszavár kampány
Célunk egy olyan megérintő és figyelemfelkeltő kampány készítése volt, melyen keresztül a nézők egy rövid időre újra a színház falai

Déryné Karácsony 2021 – CSR
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca Kivitelezés: Molnár Luca A 2020-as évhez hasonlóan, 2021-ben videós kampánnyal készült

Mohács kártya
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: Molnár Luca A Mohács Kártya egy kedvezmény rendszer. Ez a szolgáltatás elhivatott összekapcsolni a városlakókat

Köszönjük Magyarország digitális marketing stratégia
Csapatunk segítette a Köszönjük Magyarország Program szakmai újragondolását. A munka során kialakítottuk a digitális működési modellt, az arculatot és elkészítettük
Continue readingKöszönjük Magyarország digitális marketing stratégia

Déryné Központ dekoráció
A 2020 novemberében átadott Déryné Központ számára nem csak saját arculatot, de egyedi dekorációt terveztünk, illetve kiviteleztünk. A háromemeletes központban

Déryné Fesztivál branding és kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca A Magyar Nemzeti Táncegyüttes Kárpátok visszhangja című táncelőadásával ért véget a

Déryné Program marketing stratégia
A Déryné Program számára nem csak az arculatot, de a hosszú távú márka stratégiát is kialakítottuk, melynek főbb elemei többek

W5host marketing tanácsadás
A feladat stratégiai üzletfejlesztés, szakmai tanácsadás, a W5host szolgáltatás és márka felépítése, piacra vezetése volt 2019-ben. Az első évben az

Déryné Magazin
2020 év végén hívtuk életre a Déryné Magazint, melynek elsődleges célja a Program eredményeinek bemutatása.

MÁV @ EFOTT 2021
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: ColorCrew Kivitelezés: ColorCrew

BOLT VIP @ EFOTT
Ötlet, stratégia, PM: BT Kivitelezés: ColorCrew

Vivina – NASS csomagolás
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: Molnár Luca Egy kedves ismerősnek tervezni mindig különleges feladat. Viviék igen különleges missziójának egyik mérföldkövének

MiniCRM marketing tanácsadás
Stratégia: Elek Márton & Szabó Ádám A feladat branding stratégia, szakmai tanácsadás, a márka újra pozicionálása volt 2019-ben. A feladathoz

Csiky Gergely Színház arculat és évados kommunikáció
2019 óta csapatunk tervezi a Csiky Gergely Színház évados anyagait, műsorfüzetet és a plakátokat is. Csapatunk több kampány vett részt
Continue readingCsiky Gergely Színház arculat és évados kommunikáció

Zyntern Karrier Beach @ EFOTT 2021
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: Zyntern & EFOTT

Jardin – karácsonyi csomagolás
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: Szabó Ádám Legkedvesebb francia cukrászdánk számára terveztük karácsonyi csomagolást.

NKFIH fesztivál installáció és kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: Wings Group

Színház mindenkinek trendkutatás
Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai

DJP fesztivál installáció és kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: EFOTT, ColorCrew A DJP célja a láthatóság és a penetráció növelése volt, ezért

Déryné Karácsony 2020 – CSR
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca Kivitelezés: Molnár Luca Elsősorban a gyermekek és a családok számára tetté

Borháló arculat & Együtt borozunk! trendkutatás
Ötlet, stratégia, PM: Szabó Ádám Lead ügynökség: Style Communications Webfejlesztés: Finetune Kreatív: Molnár Luca A kampány elsődleges célja, hogy 3.000
Continue readingBorháló arculat & Együtt borozunk! trendkutatás

BT fesztivál installáció és kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: BT Kivitelezés: Wings Group & Be my event

Jardin Cukrászda arculat, web, kommunikáció
Szívünknek kedves feladat volt egy kicsi, de annál profibb vendéglátóhely, és a hozzá tartozó márka koncepció megálmodáséban való segítés. A