DJP fesztivál installáció és kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: EFOTT, ColorCrew A DJP célja a láthatóság és a penetráció növelése volt, ezért
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: EFOTT, ColorCrew A DJP célja a láthatóság és a penetráció növelése volt, ezért
Ötlet, stratégia, PM: BT Kivitelezés: Wings Group & Be my event
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: StrongSolutions Kivitelezés: Wings Group
Szívünknek kedves feladat volt egy kicsi, de annál profibb vendéglátóhely, és a hozzá tartozó márka koncepció megálmodáséban való segítés. A
2019 óta csapatunk tervezi a Csiky Gergely Színház évados anyagait, műsorfüzetet és a plakátokat is. Csapatunk több kampány vett részt
Continue readingCsiky Gergely Színház arculat és évados kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: Szabó Ádám Lead ügynökség: Style Communications Webfejlesztés: Finetune Kreatív: Molnár Luca A kampány elsődleges célja, hogy 3.000
Continue readingBorháló arculat & Együtt borozunk! trendkutatás
Célunk egy olyan megérintő és figyelemfelkeltő kampány készítése volt, melyen keresztül a nézők egy rövid időre újra a színház falai
A Déryné Program számára nem csak az arculatot, de a hosszú távú márka stratégiát is kialakítottuk, melynek főbb elemei többek
Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai