Déryné Fesztivál branding és kommunikáció
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca A Magyar Nemzeti Táncegyüttes Kárpátok visszhangja című táncelőadásával ért véget a
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca A Magyar Nemzeti Táncegyüttes Kárpátok visszhangja című táncelőadásával ért véget a
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca Kivitelezés: Molnár Luca A 2020-as évhez hasonlóan, 2021-ben videós kampánnyal készült
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca Kivitelezés: Molnár Luca Elsősorban a gyermekek és a családok számára tetté
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca Zene és dalszöveg: Dánielfy Gergő Ének: Déryné Program társulata Kivitelezés: Molnár
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: EFOTT, ColorCrew A DJP célja a láthatóság és a penetráció növelése volt, ezért
Ötlet, stratégia, PM: BT Kivitelezés: ColorCrew
Ötlet, stratégia, PM: BT Kivitelezés: Wings Group & Be my event
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: StrongSolutions Kivitelezés: Wings Group
Szívünknek kedves feladat volt egy kicsi, de annál profibb vendéglátóhely, és a hozzá tartozó márka koncepció megálmodáséban való segítés. A
Stratégia, PM: BT Arculat: StrongSolutions