Agilis módszertanunknak köszönhetően partnereink marketingfolyamataiba öt különböző szinten tudunk belépni. A kommunikáció során ez a következőképpen tud megvalósulni.
STRATÉGIA
Vállalati célok eléréséhez szükséges stratégia meghatározása. Mit akarunk megmutatni a kommunikációval, kinek, mikor, hol?
BRANDING
A célok márkát érintő változásainak vizsgálata, kampány akcióterv készítése. Hogyan építjük be a márka életébe az adott kommunikációs célt.
KREATÍV GYÁRTÁS
A kommunikációhoz szükséges kreatív anyagok elkészítése.
KOMMUNIKÁCIÓ
Médiaterv elkészítése, felületek befoglalása, kampány menedzsment.
SZUPERVÍZIÓ
Folyamat ellenőrzése, visszamérése, javaslattétel a szükséges változtatásokra.
A fenti öt lépés során segítjük partnereinket az alábbi területeken:
- ATL
- BTL
- TTL/digitális területek
- PR
- CSR