Agilis módszertanunknak köszönhetően partnereink marketingfolyamataiba öt különböző szinten tudunk belépni. A kreatív tervezés/gyártás során ez a következőképpen tud megvalósulni.
STRATÉGIA
Vállalati célok eléréséhez szükséges stratégia meghatározása. Mit akarunk megmutatni a kreatívokkal?
BRANDING
A célok márkát érintő változásainak vizsgálata, kampány akcióterv készítése. Hogyan építjük be a márka életébe az adott kreatívot?
KREATÍV GYÁRTÁS
A kampányhoz szükséges kreatív anyagok elkészítése.
KOMMUNIKÁCIÓ
Kommunikációs és médiaterv elkészítése, felületek befoglalása, kampány menedzsment.
SZUPERVÍZIÓ
Folyamat ellenőrzése, visszamérése, javaslattétel a szükséges változtatásokra.
A kreatív tervezést és a márkázást nem szoktuk összetéveszteni. A vizuális végtermékeket készítjük a kreatív tervezési folyamat során, melyet a márkázás során előkészítünk. Kedvenc kreatív végtermékeink:
- Szöveg
- Arculat
- Grafikai elemek, mutációk
- Színrendszerek