Kreatív

Agilis módszertanunknak köszönhetően partnereink marketingfolyamataiba öt különböző szinten tudunk belépni. A kreatív tervezés/gyártás során ez a következőképpen tud megvalósulni.

STRATÉGIA

Vállalati célok eléréséhez szükséges stratégia meghatározása. Mit akarunk megmutatni a kreatívokkal?

BRANDING

A célok márkát érintő változásainak vizsgálata, kampány akcióterv készítése. Hogyan építjük be a márka életébe az adott kreatívot?

KREATÍV GYÁRTÁS

A kampányhoz szükséges kreatív anyagok elkészítése.

KOMMUNIKÁCIÓ

Kommunikációs és médiaterv elkészítése, felületek befoglalása, kampány menedzsment.

SZUPERVÍZIÓ

Folyamat ellenőrzése, visszamérése, javaslattétel a szükséges változtatásokra.

A kreatív tervezést és a márkázást nem szoktuk összetéveszteni. A vizuális végtermékeket készítjük a kreatív tervezési folyamat során, melyet a márkázás során előkészítünk. Kedvenc kreatív végtermékeink:

  • Szöveg
  • Arculat
  • Grafikai elemek, mutációk
  • Színrendszerek