Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai színház szegmensben korábban hasonló típusú kutatás nem zajlott. A kutatással megismertük a meglévő és potenciális fogyasztóinak viselkedését, ami segíthet a hazai színházak menedzsmentjének a hosszú távú stratégia és kínálat kialaktásában.
HIRDETÉSI ESZKÖZÖK.
Facebook és Instagram linkhirdetések, amelyek a szinhazmindenkinek.hu
oldalra terelnek forgalmat
CÉLZÁSI CSOPORTOK.
Színház iránt érdeklődők – hozzávetőleg 1,5 millió felhasználó
KUTATÁSI IDŐSZAK.
2020. december 01 – 31.
ÖSSZESÍTETT EREDMÉNYEK.
HIRDETÉSMEGJELENÉSEK SZÁMA: 2 216 468
ELÉRT FELHASZNÁLÓK SZÁMA: 539 495
WEBOLDALI LÁTOGATÓK SZÁMA: 31 892
LÁTOGATÁSI ARÁNY: 5,9%.
KÉRDŐÍVET KITÖLTŐK SZÁMA: 21 044
KITÖLTÉSI ARÁNY: 66,0%.
ELÉRHETŐSÉGET MEGADÓK SZÁMA: 16 713