2013 – 2017 között a Pécsi Sörfőzde marketingjét irányítottam. Ez idő alatt számos eredményt sikerült elérni, többek között a Pécsi Sör márka bevezetését illetve a sörfőzde újra pozícionálását is.
- 5 fős marketing csapat fejlesztése, irányítása
- Kapcsolattartás és riportolás közvetlenül az Ottakringer menedzsmenttel
- Éves költségvetés és marketing aktivitások tervezése, riportolása
- Piaci trendek és versenytársak elemzése
- Saját és támogatott rendezvények menedzselésének felügyelete
- Termék-, és csomagolásfejlesztés kontrollja
- Ügynökségi kapcsolattartás felügyelete
- Média tervezés és felületek foglalása
- Pécsi Sörfőzde kommunikációjának tervezése
- Saját márkás termékek menedzselése, fejlesztése
- Export értékesítés marketing támogatása
legfontosabb eredmények:
- Márkatermékek értékesítése 15%-ról 30%-ra növekedett a teljes értékesítésből
- Nielsen mérés alapján a piacrészesedés 1,2%-ról 3,6%-ra növekedett
- Márkatermékek értékesítése átlagosan 25%-kal növekedett bázishoz képest, az összes csatornában
- Költségek több, mint 30%-kal csökkentek a bázis évhez képest
- A hároméves marketing terv teljesítése 100%-ban teljesítve az értékesítési és marketing célokat
- Az összes marketing célkitűzés 100%-os teljesítése 2016-ben
- Pécsi Sör márka, és a Pécsi Sörfőzde teljes újra pozícionálása
- Pécsi Sör dobozos és palackos kiszerelés bevezetése a piacra
- Pécsi Sör termékportfólió stratégia megalkotása 2018 év végéig
- Pécsi Sörfőzde termékeit visszalistázták a nemzetközi láncokba
- Pécsi Sörfőzde termékeinek értékesítése erősödött a tradicionális területeken
- Pécsi Radler és Pécsi Szalon márkák újra lettek pozícionálva
- Pécsi Radler, Pécsi Szalon, és Ottakringer újra márkázása a csomagolástól a kommunikációig
- Ottakringer árpozíciójának megemelése
- Portfólió optimalizálása a saját márkás termékek számának csökkentésével
- A várakozások túllépése olyan marketingstratégiák kidolgozásával és megvalósításával, amelyek életre keltették a „halott” terméket, a Szalon sört, növelve a vállalat bevételeit több mint 25% -kal.
- Márkatermékek értékesítése átlagosan 30%-kal növekedett bázishoz képest, az összes csatornában
- Költségek több, mint 20%-kal csökkentek a bázis évhez képest 2014-ben és 2015-ben is
- Az összes marketing célkitűzés 100%-os teljesítése 2014-ben, és 2015-ben
- Pécsi Szalon Majális újra szervezése a sörfőzde udvarán, több, mint 10.000 látogatóval