A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen.
A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten a Pécsi Sörfőzde méretéhez képest drágának mondható ATL eszközök helyett, BTL és TTL go to market stratégiát alakítottunk ki, ahol a fókusz a rendezvényeken és a digitális jelenléten van.
Igazi újdonság volt a csomagolás, amivel több díjat is nyertünk, bár a díjakról megvan a véleményünk:)
A célcsoporthoz igazítva folyamatos, vásárlásoz köthető nyereményjátékokkal mélyítettük a fogyasztói elköteleződést, illetve trade aktivitásokat szerveztünk mind az on-, mind az off trade piacon.
Stratégia: Szabó Ádám
Csomagolás, kreatívok: Balatoni Imre
Web: W5labs
Kampány: BT