Kultup kollekció – koncepció
Stratégia, branding: BT Kreatív: Kósa Péter Kivitelezés: Sportmánia
Stratégia, branding: BT Kreatív: Kósa Péter Kivitelezés: Sportmánia
Stratégia,kreatív: BT Arculat: Bali Luca Social: Lippai Dalma Web & PPC: Finetune Produkció: Visual Up Mi a KultCamp? Tehetségkutató és ingyenes nyári tábor, nyakon öntve egy adag fesztivál-életérzéssel! Szeretsz énekelni, zenélni, táncolni, vagy verset mondani? Érdekel a színház világa? Akkor jelentkezz! Egy életre szóló kulturális kaland vár RÁD értékes nyereményekkel, […]
Stratégia, branding: BT Arculat: Bali Luca Social: Lippai Dalma Web: Finetune A KULTUP program célja színházi és művészetoktatási programok eljuttatása középfokú oktatási intézményekbe, élménypedagógiai fejlesztés, kultúraterjesztés, pályaválasztási szemléletformálás és tehetséggondozás céljával. Kiemelt figyelmet fordítunk azokra az intézményekre, ahol korlátozott a kultúrához való hozzáférés lehetősége. A középiskolai évek alatt szerzett impulzusok […]
Branding, kreatív, web: BT A Fiatal Alkotók a Művészetért Egyesületet (FAME), amelynek fő célja, a tehetséges fiatal művészek pályájának támogatása, a művészet minden ágát képviselő fiatal művészekből álló közösség építése, erősítése. Fontosnak éreztük egy olyan országos hatáskörben gondolkodó támogató szervezet létrehozását, amely sokféle művészeti ág fiatal képviselőit gyűjti egy értékelvű […]
Stratégia, kreatív, branding: BT Design: Strong A FIDELITAS 25 éves fennállásának alkalmából a FIDELITAS logó és arculat ünnepi kiegészítésének megtervezése. A FIDELITAS logó két elemből épül fel. A FIDESZ narancs színű kör emblémájához hasonló megjelenésű gyűrű formából és a mellette álló FIDELITAS névből. Az eredeti elemeket felhasználva, azokat átalakítva jön […]
Stratégia, branding, kreatív: BT Arculat: Strong A FIDELITAS branding stratégiájához kapcsolódva a szervezet arculati megjelenésének frissítése, megújítása annak érdekében, hogy megfelelően képviselje a közösség értékeit és célkitűzését. „A Fidelitas jelenleg használt logójának frissítése két lécsős ütemezésben valósul meg. Első lépcsőben az Fidelitas névhez használt fekete szín kerül átáváltásra a majdani […]
Stratégia, kreatív: BTArculat és design: Molnár Luca
Stratégia, kreatív, pm: BT Design, arculat: Molnár Luca Social: Lippai Dalma PR, média, produkció: Deszkavízió Weboldal: BT Lebonyolítás: EFOTT