Pécsi Szalon újrapozícionálás

2013-2016
Branding Csomagolás Fotó Interim menedzsment Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia Videó Webfejlesztés

A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]

Pécsi Sörfőzde

2013-2016
Branding Interim menedzsment Stratégia

2013 – 2017 között a Pécsi Sörfőzde marketingjét irányítottam. Ez idő alatt számos eredményt sikerült elérni, többek között a Pécsi Sör márka bevezetését illetve a sörfőzde újra pozícionálását is. legfontosabb eredmények:

Ital Magyarország

2016
Interim menedzsment Stratégia Tanácsadás

2016 és 2018 között az Ital Magyarország és ezzel együtt a Bognár Pincészet marketing igazgató pozícióját töltöttem be. legfontosabb eredmények:

Déryné Program

2020
Branding Interim menedzsment Kreatív Stratégia Tanácsadás

A Déryné Program számára nem csak az arculatot, de a hosszú távú márka stratégiát is kialakítottuk, melynek főbb elemei többek között a teljesen online és automatikusan működő jelentkezési rendszer, a Déryné Magazin, a Déryné Központ, valamint a Színház Mindenkinek almárka. A kialakított stratégiával egyszerre tudunk szólni minden korosztály számára. Stratégia: […]

MiniCRM

2019
Interim menedzsment Stratégia Tanácsadás

Marketing tanácsadás Stratégia: Elek Márton & Szabó Ádám A feladat branding stratégia, szakmai tanácsadás, a márka újra pozicionálása volt 2019-ben. A feladathoz tartozó KPI-ok a meglévő partnerek megtartása, új partnerek megszerzése volt, bázis +15% növekedéssel, melyből 10% valósult meg az első évben. Munkánk során feltártuk a márka hiányosságait, fél éves […]

W5Host

2019
Branding Interim menedzsment Kommunikáció Stratégia Tanácsadás

A feladat stratégiai üzletfejlesztés, szakmai tanácsadás, a W5host szolgáltatás és márka felépítése, piacra vezetése volt 2019-ben. Az első évben az értékesítés a tervhez képest +10 százalékot teljesített, 2020-ban Q3-ig hozta a terveket köszönhetően a UX és a vásárlási folyamat területén történt marketing fejlesztéseknek. A stratégiai feladatok mellett számos operatív munkában […]