Rippl Rónai Fesztivál 2022
Stratégia, kreatív, pm: BT Design, arculat: Molnár Luca Social: Lippai Dalma PR, média, produkció: Deszkavízió Weboldal: BT Lebonyolítás: EFOTT
Stratégia, kreatív, pm: BT Design, arculat: Molnár Luca Social: Lippai Dalma PR, média, produkció: Deszkavízió Weboldal: BT Lebonyolítás: EFOTT
Csapatunk tervezte, és menedzselte a 2023-as EFOTT fesztivál kiemelt zenei és program helyszíneinek dekorációját, kiemelt stratégia partnerek márkáinak megjelenését, valamint a teljes fesztivál megjelenést. A munka során olyan márkákkal dolgoztunk együtt, mint az Auchan, az MBH, az MNB, a Diákhitel, a Soproni, a Pepsi vagy a Rauch.
Csapatunk támogatta a doboz marketing és kommunikációs tevékenységét 2013 és 2022 között. 2022-ben pedig összeraktunk egy új márka koncepciót is. A kilenc év alatt, 2 weboldalt is készítettünk nekik, illetve a teljes Facebook később pedig a Meta rendszert mi kezeltük számukra. Kreatív: BT Design: BT és Molnár Luca Social & […]
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten […]
2015-ben hívtuk újra életre a sör majális Pécsett, amikor két napig a sörgyár a pécsieké lett. Zenei és sörös programokkal vártuk az érdeklődőket, a rendezvény mindkét évben telt házat hozott, és segített a Pécsi Sörfőzde újra pozícionálásában. Stratégia: Szabó Ádám Kreatív: Balaton Imre Kommunikáció: Vert József Kivitelezés: Pécsi Est és […]
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]
„2015-ben az a megtiszteltetés ért, hogy rám bízták a Pécsi Sör márka bevezetését a hazai piacra. A márka, a csomagolás és minden kreatív elkészítése igazi élmény volt számomra, egy igazi mestermű, ami a mai napig visszaköszön rám a boltok polcairól” A Pécsi Sör bevezetését egy piackutatás előzte meg, ami alapján […]