Déryné Ifjasszony játékfilm

2022
Branding Fotó Kampány Kreatív Produkció Rendezvény

Kreatív: BT Rendezvény: BT Design: Molnár Luca Fotó: Bertalan Ádám Bemutató videó és fotózás: Víziómédia Film trailer: BT

Fiktív Gasztró Galéria és Café

2022
Branding Fotó Kiadvány Kreatív Produkció Videó Webfejlesztés

Stratégia és kreatív: BT Design: Járási Anna és Molnár Luca Fotó-videó: Dajkó Krisztián Weboldal: BT A feladat a Fiktív Gasztró Galéria márka frissítése és az időközben mellé kialakított Fiktív Café márka kialakítása volt, arculat kiegészítésével, weboldalak elkészítésével, produkciós tartalomgyártással. Stratégiailag a branded house irányt javasoltuk a partnernek, amibe beilleszkedett az […]

Priváthús – koncepciótervek

2022
Branding Csomagolás Kreatív Produkció

Stratégia: BT Kreatív: Szabó Ádám Design: Molnár Luca A feladat a Privát Húsfeldolgozó Kft.vállalati identitásának megújítása volt, amely kiterjed egészen a termékek csomagolására is. Két koncepciót dolgoztunk ki. ÉRTÉKEK 30 éve töretlenül a piacon lévő, folyamatosan fejlődő, magyar családi tulajdonú cég. CÉLCSOPORT Hazai családok, azon belül is a bevásárlást végző […]

Mohácsi Busójárás

2021
Branding Csomagolás Kampány Kiadvány Kreatív Produkció Stratégia Webfejlesztés

Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.

Színház mindenkinek trendkutatás

2020
Kampány Kreatív Kutatás Produkció Stratégia

Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai színház szegmensben korábban hasonló típusú kutatás nem zajlott. A kutatással megismertük a meglévő és potenciális fogyasztóinak viselkedését, ami segíthet a hazai színházak menedzsmentjének a hosszú távú stratégia és kínálat kialaktásában. […]

A színház visszavár kampány

2021
Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia

Célunk egy olyan megérintő és figyelemfelkeltő kampány készítése volt, melyen keresztül a nézők egy rövid időre újra a színház falai között érezhetik magukat, sőt betekintést nyerhetnek, hogy mennyi háttérmunka zajlik amíg egy színdarab színpadra kerül, így még közelebb érezhetik magukat a színház világához. A kampány az ötlettől a megvalósításig csapatunk […]

Déryné Program

2020
Branding Interim menedzsment Kreatív Stratégia Tanácsadás

A Déryné Program számára nem csak az arculatot, de a hosszú távú márka stratégiát is kialakítottuk, melynek főbb elemei többek között a teljesen online és automatikusan működő jelentkezési rendszer, a Déryné Magazin, a Déryné Központ, valamint a Színház Mindenkinek almárka. A kialakított stratégiával egyszerre tudunk szólni minden korosztály számára. Stratégia: […]

Borháló

2019
Branding Kreatív Kutatás Produkció Stratégia

Arculat & Együtt borozunk! trendkutatás Ötlet, stratégia, PM: Szabó Ádám Lead ügynökség: Style Communications Webfejlesztés: Finetune Kreatív: Molnár Luca A kampány elsődleges célja, hogy 3.000 új fogyasztó regisztráljon be a Borháló kártyarendszerébe. A kampányhoz készített arculatot, szlogent választotta a Borháló az új arculatához.  A kampány másodlagos célja az volt, hogy […]