Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai színház szegmensben korábban hasonló típusú kutatás nem zajlott. A kutatással megismertük a meglévő és potenciális fogyasztóinak viselkedését, ami segíthet a hazai színházak menedzsmentjének a hosszú távú stratégia és kínálat kialaktásában.

HIRDETÉSI ESZKÖZÖK.

Facebook és Instagram linkhirdetések, amelyek a szinhazmindenkinek.hu
oldalra terelnek forgalmat

CÉLZÁSI CSOPORTOK.

Színház iránt érdeklődők – hozzávetőleg 1,5 millió felhasználó

KUTATÁSI IDŐSZAK.

2020. december 01 – 31.

ÖSSZESÍTETT EREDMÉNYEK.

HIRDETÉSMEGJELENÉSEK SZÁMA:  2 216 468

 ELÉRT FELHASZNÁLÓK SZÁMA:  539 495

 WEBOLDALI LÁTOGATÓK SZÁMA:  31 892

 LÁTOGATÁSI ARÁNY:  5,9%.

 KÉRDŐÍVET KITÖLTŐK SZÁMA:  21 044

 KITÖLTÉSI ARÁNY:  66,0%.

 ELÉRHETŐSÉGET MEGADÓK SZÁMA:  16 713