Színház mindenkinek kollekció 2021

2021
Branding Csomagolás Fotó Kreatív Produkció

A kollekció kialakításával az Y és Z generáció megszólítása volt a cél. A termékeket szakmai véleményvezérek számára jutattuk el, hosszú távon pedig cél a termékek piaci alapon történő értékesítése. Ötlet: BT Tervező: Kósa Péter Kivitelezés: BP Shop

Köszönjük Magyarország

2021
Branding Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás

Arculat és digitális marketing stratégia Csapatunk segítette a Köszönjük Magyarország Program szakmai újragondolását. A munka során kialakítottuk a digitális működési modellt, az arculatot és elkészítettük a weboldalt is. Célkitűzésünk, hogy segítő kezet nyújtsunk a munkalehetőség és jövedelem nélkül maradt előadóművészek és ezzel együtt a művészeti élményeket, programokat kényszerűen nélkülöző közösségeknek. […]

Déryné Központ

2020
Branding Kreatív Produkció

A 2020 novemberében átadott Déryné Központ számára nem csak saját arculatot, de egyedi dekorációt terveztünk, illetve kiviteleztünk. A háromemeletes központban közel 150 dekorációs elemet helyeztünk ki. Stratégia, PM: BT Arculat: StrongSolutions Kivitelezés: PrintProfi

Csiky Gergely Színház

2019
Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás

Arculat és évados kommunikáció 2019 óta csapatunk tervezi a Csiky Gergely Színház évados anyagait, műsorfüzetet és a plakátokat is. Csapatunk több kampány vett részt a tanácsadástól a kivitelezésig. Stratégia, PM, kommunikáció: BT Arculat: StrongSolutions

Déryné Magazin

2020
Branding Csomagolás Kiadvány Kommunikáció Kreatív Produkció

Stratégia és kreatív: BT Design: Strong Solutions Tördelés: Strong és Molnár Luca Médiapartner: Deszkavízió Szövegírás: Déryné Program és Deszkavízió Fotózás: Deszkavízió és Bertalan Ádám 2020 év végén hívtuk életre a Déryné Magazint, melynek elsődleges célja a Program eredményeinek bemutatása natív márka eszközként. Eddig összesen három kiadása készült a magazinnak.

Jardin Cukrászda

2019
Branding Kreatív Produkció

Szívünknek kedves feladat volt egy kicsi, de annál profibb vendéglátóhely, és a hozzá tartozó márka koncepció megálmodáséban való segítés. A jardin francia szó, jelentése kert. Kert lett a név, mert családi vállalkozásunk gyümölcstermesztéssel foglalkozik, és számunkra a desszertek elképzelhetetlenek gyümölcsök nélkül. Ez az alkotóelem adja meg mindig a desszertek ízét, […]