Szívünknek kedves feladat volt egy kicsi, de annál profibb vendéglátóhely, és a hozzá tartozó márka koncepció megálmodáséban való segítés.

A jardin francia szó, jelentése kert. Kert lett a név, mert családi vállalkozásunk gyümölcstermesztéssel foglalkozik, és számunkra a desszertek elképzelhetetlenek gyümölcsök nélkül. Ez az alkotóelem adja meg mindig a desszertek ízét, frissességét, savasságát, ez a legfontosabb alkotóelem számomra. A kert kifejezi továbbá azt is, hogy természetes alapanyagokkal dolgozunk, olyan jó minőségű gyümölcsökkel, csokoládéval, magokkal, gabonával, tejtermékekkel és fűszerekkel, ami mellé nem kellenek adalékanyagok. A kert megtermeli azt, amitől egy desszert igazán jó lesz.

És hogy miért választottunk egy francia szót? Azért, mert a francia cukrászat egyszerűen lenyűgöző. Olyan évszázadok alatt kifejlesztett technikákat alkalmaznak, amely tökéletes külsőt, légies belsőt, izgalmas textúrákat és íz élményeket adnak a desszerteknek. A Jardin Cukrászdában tehát francia stílusú, kiváló alapanyagokból és a legjobb minőségű gyümölcsökkel készült desszertek várnak rád.

Stratégia, PM: BT

Arculat: StrongSolutions

Web: Brandtailor