Színház mindenkinek trendkutatás

2020
Kampány Kreatív Kutatás Produkció Stratégia

Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai színház szegmensben korábban hasonló típusú kutatás nem zajlott. A kutatással megismertük a meglévő és potenciális fogyasztóinak viselkedését, ami segíthet a hazai színházak menedzsmentjének a hosszú távú stratégia és kínálat kialaktásában. […]

A színház visszavár kampány

2021
Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia

Célunk egy olyan megérintő és figyelemfelkeltő kampány készítése volt, melyen keresztül a nézők egy rövid időre újra a színház falai között érezhetik magukat, sőt betekintést nyerhetnek, hogy mennyi háttérmunka zajlik amíg egy színdarab színpadra kerül, így még közelebb érezhetik magukat a színház világához. A kampány az ötlettől a megvalósításig csapatunk […]

Déryné Program

2020
Branding Interim menedzsment Kreatív Stratégia Tanácsadás

A Déryné Program számára nem csak az arculatot, de a hosszú távú márka stratégiát is kialakítottuk, melynek főbb elemei többek között a teljesen online és automatikusan működő jelentkezési rendszer, a Déryné Magazin, a Déryné Központ, valamint a Színház Mindenkinek almárka. A kialakított stratégiával egyszerre tudunk szólni minden korosztály számára. Stratégia: […]

Borháló

2019
Branding Kreatív Kutatás Produkció Stratégia

Arculat & Együtt borozunk! trendkutatás Ötlet, stratégia, PM: Szabó Ádám Lead ügynökség: Style Communications Webfejlesztés: Finetune Kreatív: Molnár Luca A kampány elsődleges célja, hogy 3.000 új fogyasztó regisztráljon be a Borháló kártyarendszerébe. A kampányhoz készített arculatot, szlogent választotta a Borháló az új arculatához.  A kampány másodlagos célja az volt, hogy […]

Köszönjük Magyarország

2021
Branding Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás

Arculat és digitális marketing stratégia Csapatunk segítette a Köszönjük Magyarország Program szakmai újragondolását. A munka során kialakítottuk a digitális működési modellt, az arculatot és elkészítettük a weboldalt is. Célkitűzésünk, hogy segítő kezet nyújtsunk a munkalehetőség és jövedelem nélkül maradt előadóművészek és ezzel együtt a művészeti élményeket, programokat kényszerűen nélkülöző közösségeknek. […]

Csiky Gergely Színház

2019
Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás

Arculat és évados kommunikáció 2019 óta csapatunk tervezi a Csiky Gergely Színház évados anyagait, műsorfüzetet és a plakátokat is. Csapatunk több kampány vett részt a tanácsadástól a kivitelezésig. Stratégia, PM, kommunikáció: BT Arculat: StrongSolutions

MiniCRM

2019
Interim menedzsment Stratégia Tanácsadás

Marketing tanácsadás Stratégia: Elek Márton & Szabó Ádám A feladat branding stratégia, szakmai tanácsadás, a márka újra pozicionálása volt 2019-ben. A feladathoz tartozó KPI-ok a meglévő partnerek megtartása, új partnerek megszerzése volt, bázis +15% növekedéssel, melyből 10% valósult meg az első évben. Munkánk során feltártuk a márka hiányosságait, fél éves […]

W5Host

2019
Branding Interim menedzsment Kommunikáció Stratégia Tanácsadás

A feladat stratégiai üzletfejlesztés, szakmai tanácsadás, a W5host szolgáltatás és márka felépítése, piacra vezetése volt 2019-ben. Az első évben az értékesítés a tervhez képest +10 százalékot teljesített, 2020-ban Q3-ig hozta a terveket köszönhetően a UX és a vásárlási folyamat területén történt marketing fejlesztéseknek. A stratégiai feladatok mellett számos operatív munkában […]