Kultup

2023
Arculat Branding Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás Webfejlesztés

Stratégia, branding: BT Arculat: Bali Luca Social: Lippai Dalma Web: Finetune A KULTUP program célja színházi és művészetoktatási programok eljuttatása középfokú oktatási intézményekbe, élménypedagógiai fejlesztés, kultúraterjesztés, pályaválasztási szemléletformálás és tehetséggondozás céljával. Kiemelt figyelmet fordítunk azokra az intézményekre, ahol korlátozott a kultúrához való hozzáférés lehetősége. A középiskolai évek alatt szerzett impulzusok […]

Fidelitas

2021
Arculat Branding Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás

Stratégia, branding, kreatív: BT Arculat: Strong A FIDELITAS branding stratégiájához kapcsolódva a szervezet arculati megjelenésének frissítése, megújítása annak érdekében, hogy megfelelően képviselje a közösség értékeit és célkitűzését. „A Fidelitas jelenleg használt logójának frissítése két lécsős ütemezésben valósul meg. Első lépcsőben az Fidelitas névhez használt fekete szín kerül átáváltásra a majdani […]

Doboz

2013-2022
Arculat Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Rendezvény Stratégia Tanácsadás Webfejlesztés

Csapatunk támogatta a doboz marketing és kommunikációs tevékenységét 2013 és 2022 között. 2022-ben pedig összeraktunk egy új márka koncepciót is. A kilenc év alatt, 2 weboldalt is készítettünk nekik, illetve a teljes Facebook később pedig a Meta rendszert mi kezeltük számukra. Kreatív: BT Design: BT és Molnár Luca Social & […]

universum.hu

2023
Arculat Branding Csomagolás Kreatív Produkció Tanácsadás Webfejlesztés

Arculat, kreatív és UX/UI tervezés a weboldalhoz, valamint tanácsadás az applikáció kialakítása során. Stratégia, branding: BT Design: Plander Az Universum.hu elhoz neked mindent, ami felsőoktatás: Educatio, EFOTT, Tájoló, rendszeres játékok, képzések és kihívások, a legfrissebb hírek, a legjobb egyetemi bulik egy helyen! Egy letöltésre vagy az egyetemi élet összes szereplőjétől. […]

U-Style

2022
Branding Stratégia Tanácsadás

Csapatunk részt vett a U-Style projekt újratervezésében. A munka egy marketing stratégiai anyag elkészítését és tanácsadást tartalmazott az arculat és a weboldal kialakítása kapcsán.

Pécsi Radler

2013-2016
Branding Csomagolás Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Rendezvény Stratégia Tanácsadás Webfejlesztés

A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten […]

Pécsi Sör márka- és termékbevezetés

2016
Branding Csomagolás Fotó Kampány Kommunikáció Kreatív Kutatás Produkció Stratégia Tanácsadás Videó

„2015-ben az a megtiszteltetés ért, hogy rám bízták a Pécsi Sör márka bevezetését a hazai piacra. A márka, a csomagolás és minden kreatív elkészítése igazi élmény volt számomra, egy igazi mestermű, ami a mai napig visszaköszön rám a boltok polcairól” A Pécsi Sör bevezetését egy piackutatás előzte meg, ami alapján […]

Ital Magyarország

2016
Interim menedzsment Stratégia Tanácsadás

2016 és 2018 között az Ital Magyarország és ezzel együtt a Bognár Pincészet marketing igazgató pozícióját töltöttem be. legfontosabb eredmények:

Szentendre

2022
Branding Stratégia Tanácsadás

Stratégia: Elek Márton és Szabó Ádám PM: BT Kreatív: BT Anyagunk célja bemutatni, hogy Szentendre milyen stratégia mentén képes elérni a város vezetése által meghatározott célt, hogy hosszú távon egységes, megfelelő mértékű növekedést produkáló márkává váljon. Szakmai tapasztalatunk alapján CSAK arculati megújítás, valamint marketing stratégia nélküli tartalomgyártás NEM HOZ hosszú […]