2013 – 2017 között a Pécsi Sörfőzde marketingjét irányítottam. Ez idő alatt számos eredményt sikerült elérni, többek között a Pécsi Sör márka bevezetését illetve a sörfőzde újra pozícionálását is.

  • 5 fős marketing csapat fejlesztése, irányítása
  • Kapcsolattartás és riportolás közvetlenül az Ottakringer menedzsmenttel
  • Éves költségvetés és marketing aktivitások tervezése, riportolása
  • Piaci trendek és versenytársak elemzése
  • Saját és támogatott rendezvények menedzselésének felügyelete
  • Termék-, és csomagolásfejlesztés kontrollja
  • Ügynökségi kapcsolattartás felügyelete
  • Média tervezés és felületek foglalása
  • Pécsi Sörfőzde kommunikációjának tervezése
  • Saját márkás termékek menedzselése, fejlesztése
  • Export értékesítés marketing támogatása

legfontosabb eredmények:

  • Márkatermékek értékesítése 15%-ról 30%-ra növekedett a teljes értékesítésből
  • Nielsen mérés alapján a piacrészesedés 1,2%-ról 3,6%-ra növekedett
  • Márkatermékek értékesítése átlagosan 25%-kal növekedett bázishoz képest, az összes csatornában
  • Költségek több, mint 30%-kal csökkentek a bázis évhez képest
  • A hároméves marketing terv teljesítése 100%-ban teljesítve az értékesítési és marketing célokat
  • Az összes marketing célkitűzés 100%-os teljesítése 2016-ben
  • Pécsi Sör márka, és a Pécsi Sörfőzde teljes újra pozícionálása
  • Pécsi Sör dobozos és palackos kiszerelés bevezetése a piacra
  • Pécsi Sör termékportfólió stratégia megalkotása 2018 év végéig
  • Pécsi Sörfőzde termékeit visszalistázták a nemzetközi láncokba
  • Pécsi Sörfőzde termékeinek értékesítése erősödött a tradicionális területeken
  • Pécsi Radler és Pécsi Szalon márkák újra lettek pozícionálva
  • Pécsi Radler, Pécsi Szalon, és Ottakringer újra márkázása a csomagolástól a kommunikációig
  • Ottakringer árpozíciójának megemelése
  • Portfólió optimalizálása a saját márkás termékek számának csökkentésével
  • A várakozások túllépése olyan marketingstratégiák kidolgozásával és megvalósításával, amelyek életre keltették a „halott” terméket, a Szalon sört, növelve a vállalat bevételeit több mint 25% -kal.
  • Márkatermékek értékesítése átlagosan 30%-kal növekedett bázishoz képest, az összes csatornában
  • Költségek több, mint 20%-kal csökkentek a bázis évhez képest 2014-ben és 2015-ben is
  • Az összes marketing célkitűzés 100%-os teljesítése 2014-ben, és 2015-ben
  • Pécsi Szalon Majális újra szervezése a sörfőzde udvarán, több, mint 10.000 látogatóval