Kreatív: BT
Grafika: BT & Járási Anna

Megrendelő: U-Style

Anyagunk célja, hogy teljesen új megközelítés szerint mutassuk be a TV Maci karakterét és egy olyan márka újragondolásában vegyünk részt, ami 0-99 év között szólítja meg a magyar fogyasztókat, mélyíti el bennünk a magyar mesék fogyasztása iránti elköteleződést.

Csapatunknak óriási megtiszteltetés egyben kihívás volt formálni a TV Maci karakterét, reméljük sikerült átadni mindezt a következő anyagban. Négy fő megjelenítési területet dolgoztunk ki, ahol véleményünk szerint a TV Maci karaktere meg tud jelenni: ruházat, otthon, dekoráció és kiegészítők.

KONCEPCIÓ 

TV Maci: Akinél a történetek összeérnek, és az álom valóra válik.

TV Maci célja, hogy a meséken keresztül megmutassa a jó erkölcsöt, a kölcsönös tiszteletet és az empatikus viselkedést. TV Maci olyan történeteket választ, amelyek segítenek a gyerekeknek megérteni az élet alapvető értékeit és megtanulni, hogyan legyenek jó emberek Emellett kiemelkedő példaképnek is tekinthető a mesevilágban, hiszen a saját élete is zsinórmérték. Személyisége és értékei méltók arra, hogy bárki számára hivatkozási alap lehessen.

Anyagunkban csak a végleges karaktereket mutatjuk be, rajtuk kívül készültek más irányok is, aki nem hiszi, járjon utána:)