Ötlet, stratégia, PM: BT

Kreatív: BT

Kivitelezés: BT

A Csiky Gergely Színház részére készítettünk el egy kreatív koncepciót az általuk megálmodott CSR aktivitáshoz, melyben szerették volna felhívni a figyelmet arra, hogy a színházlátogatás helyett most máson van a fókusz.

A kampány során a megadott fő üzenetet formáltuk a színházi környezetre. A kampányba organikusan vontuk be a kulturális intézményeket, aminek eredményeképpen több, mint 70 intézmény csatlakozott.

„Köszönjük nektek, veletek vagyunk!

Közös taps a frontvonalban szolgálók tiszteletére! – 2021. március 27-én, 19 órakor – a színházi világnap alkalmából!

Színházunk és egész társulatunk nevében köszönetünket fejezzük ki az egészségügyi dolgozóknak, az orvosoknak, az ápolóknak, a mentősöknek, a rendőröknek, a katonáknak, a bolti dolgozóknak, a tanároknak, az önkénteseknek és mindazoknak, akik mindannyiunk biztonságáért dolgoznak, frontvonalban szolgálnak és minden nap – minden percében a Covid-19 vírussal szemben harcban állnak!

“Főszerepben a frontvonalban dolgozók”
Színházi világnap alkalmából: (március 27. 19 óra)

Színházunk zárva tart, az elmaradt esti tapsokat a frontvonalban szolgálók elismerésére ajánljuk, ezért március 27-én a színházi világnapon, a előadások kezdeti idejében, azaz este 7 órakor, otthonunkban nyissunk ablakot, álljunk ki az erkélyre és tapsoljuk meg azokat, akik a mindennapokban értünk és egészségünkért harcolnak!

Színházunk a „KÖSZÖNJÜK NEKTEK, VELETEK VAGYUNK” kampánnyal szeretné kifejezni háláját, és biztatni mindenkit arra, hogy a járvány megfékezése érdekében oltassa be magát!