SZFE – arculati koncepció

2023
Arculat Branding Stratégia Tanácsadás

A logó felépítését négy, a színház- és filmművészethez kapcsolódó szimbólum  alkotja. A kör alakot az ókori színház és a kamera lencséje ihlette, ezt törik meg a  kinetoszkóp/színházi függöny szalagjai. A logó megalkotásánál elsődleges szempont volt a  minimalizmus, valamint egy egységes szabályrendszer kidolgozása. Ezáltal egy  szabadabb, fiatalosabb arculat alakítható ki, saját […]

EFOTT arculat

2022
Arculat Branding Kreatív Produkció Webfejlesztés

Stratégia, kreatív: BT UX design és arculat: Bali Luca Web: Tóth Sándor Fenntartható arculattervezés volt a feladatunk, aminek a keretein belül egy olyan logót hoztunk létre, ami bármilyen kontextusban használható.

Déryné Program márkakiterjesztés

2023
Arculat Branding Kreatív Produkció Stratégia

Kreatív, stratégia: BT Arculat: Plander – Járási Anna A bővülő Déryné Program portfólióhoz terveztünk arculat kiegészítést, amivel egyben a márkát is kiterjesztettük.

Kultup

2023
Arculat Branding Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás Webfejlesztés

Stratégia, branding: BT Arculat: Bali Luca Social: Lippai Dalma Web: Finetune A KULTUP program célja színházi és művészetoktatási programok eljuttatása középfokú oktatási intézményekbe, élménypedagógiai fejlesztés, kultúraterjesztés, pályaválasztási szemléletformálás és tehetséggondozás céljával. Kiemelt figyelmet fordítunk azokra az intézményekre, ahol korlátozott a kultúrához való hozzáférés lehetősége. A középiskolai évek alatt szerzett impulzusok […]

FAME

2022
Arculat Branding Kreatív Produkció Stratégia Webfejlesztés

Branding, kreatív, web: BT A Fiatal Alkotók a Művészetért Egyesületet (FAME), amelynek fő célja, a tehetséges fiatal művészek pályájának támogatása, a művészet minden ágát képviselő fiatal művészekből álló közösség építése, erősítése. Fontosnak éreztük egy olyan országos hatáskörben gondolkodó támogató szervezet létrehozását, amely sokféle művészeti ág fiatal képviselőit gyűjti egy értékelvű […]