Mohácsi Busójárás

2021
Branding Csomagolás Kampány Kiadvány Kreatív Produkció Stratégia Webfejlesztés

Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.

Színház mindenkinek trendkutatás

2020
Kampány Kreatív Kutatás Produkció Stratégia

Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai színház szegmensben korábban hasonló típusú kutatás nem zajlott. A kutatással megismertük a meglévő és potenciális fogyasztóinak viselkedését, ami segíthet a hazai színházak menedzsmentjének a hosszú távú stratégia és kínálat kialaktásában. […]

A színház visszavár kampány

2021
Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia

Célunk egy olyan megérintő és figyelemfelkeltő kampány készítése volt, melyen keresztül a nézők egy rövid időre újra a színház falai között érezhetik magukat, sőt betekintést nyerhetnek, hogy mennyi háttérmunka zajlik amíg egy színdarab színpadra kerül, így még közelebb érezhetik magukat a színház világához. A kampány az ötlettől a megvalósításig csapatunk […]

Csiky Gergely Színház

2019
Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia Tanácsadás

Arculat és évados kommunikáció 2019 óta csapatunk tervezi a Csiky Gergely Színház évados anyagait, műsorfüzetet és a plakátokat is. Csapatunk több kampány vett részt a tanácsadástól a kivitelezésig. Stratégia, PM, kommunikáció: BT Arculat: StrongSolutions

DJP @ EFOTT 2021

2021
Kampány Kreatív Produkció

Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: EFOTT, ColorCrew A DJP célja a láthatóság és a penetráció növelése volt, ezért egy közel 700 négyzetméteres installációt terveztünk meg számukra.