Mohácsi Busójárás
Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.
Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.
Az trendkutatás célja az volt, hogy megismerjük a magyarországi színházba járó közönség fogyasztói szokásait. A kutatás egyedülálló megoldás a hazai színház szegmensben korábban hasonló típusú kutatás nem zajlott. A kutatással megismertük a meglévő és potenciális fogyasztóinak viselkedését, ami segíthet a hazai színházak menedzsmentjének a hosszú távú stratégia és kínálat kialaktásában. […]
Célunk egy olyan megérintő és figyelemfelkeltő kampány készítése volt, melyen keresztül a nézők egy rövid időre újra a színház falai között érezhetik magukat, sőt betekintést nyerhetnek, hogy mennyi háttérmunka zajlik amíg egy színdarab színpadra kerül, így még közelebb érezhetik magukat a színház világához. A kampány az ötlettől a megvalósításig csapatunk […]
Arculat és évados kommunikáció 2019 óta csapatunk tervezi a Csiky Gergely Színház évados anyagait, műsorfüzetet és a plakátokat is. Csapatunk több kampány vett részt a tanácsadástól a kivitelezésig. Stratégia, PM, kommunikáció: BT Arculat: StrongSolutions
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: StrongSolutions Kivitelezés: Wings Group
Ötlet, stratégia, PM: BT Kivitelezés: Wings Group & Be my event
Ötlet, stratégia, PM: BT Kivitelezés: ColorCrew
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: EFOTT, ColorCrew A DJP célja a láthatóság és a penetráció növelése volt, ezért egy közel 700 négyzetméteres installációt terveztünk meg számukra.
Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT Kivitelezés: Wings Group