Déryné Konferencia

2023
Fotó Produkció Rendezvény Videó

Stratégia: BT Lebonyolítás: Déryné Program Produkció: Visual UP 3 éve indult útjára a Déryné Program. Ennek apropóján, valamint a Színházi Világnaphoz kapcsolódóan március 28-án Lakitelken, a Nemzeti Művelődési Intézetben tartottak szakmai konferenciát „A színház jövője, a jövő színháza” címmel. Az esemény kiemelt résztvevője volt Vidnyánszky Attila – a Nemzeti Színház vezérigazgatója, Halász […]

Kultcamp

2023
Arculat Kreatív Produkció Rendezvény Videó

Stratégia,kreatív: BT Arculat: Bali Luca Social: Lippai Dalma Web & PPC: Finetune Produkció: Visual Up Mi a KultCamp? Tehetségkutató és ingyenes nyári tábor, nyakon öntve egy adag fesztivál-életérzéssel! Szeretsz énekelni, zenélni, táncolni, vagy verset mondani? Érdekel a színház világa? Akkor jelentkezz! Egy életre szóló kulturális kaland vár RÁD értékes nyereményekkel, […]

Rippl Rónai Fesztivál 2022

Arculat Branding Installáció Kampány Kiadvány Kommunikáció Kreatív Produkció Rendezvény Videó Webfejlesztés

Stratégia, kreatív, pm: BT Design, arculat: Molnár Luca Social: Lippai Dalma PR, média, produkció: Deszkavízió Weboldal: BT Lebonyolítás: EFOTT

EFOTT 2023 dekoráció

2023
Csomagolás Installáció Kampány Kreatív Produkció Rendezvény

Csapatunk tervezte, és menedzselte a 2023-as EFOTT fesztivál kiemelt zenei és program helyszíneinek dekorációját, kiemelt stratégia partnerek márkáinak megjelenését, valamint a teljes fesztivál megjelenést. A munka során olyan márkákkal dolgoztunk együtt, mint az Auchan, az MBH, az MNB, a Diákhitel, a Soproni, a Pepsi vagy a Rauch.

Doboz

2013-2022
Arculat Branding Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Rendezvény Stratégia Tanácsadás Webfejlesztés

Csapatunk támogatta a doboz marketing és kommunikációs tevékenységét 2013 és 2022 között. 2022-ben pedig összeraktunk egy új márka koncepciót is. A kilenc év alatt, 2 weboldalt is készítettünk nekik, illetve a teljes Facebook később pedig a Meta rendszert mi kezeltük számukra. Kreatív: BT Design: BT és Molnár Luca Social & […]

Pécsi Radler

2013-2016
Branding Csomagolás Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Rendezvény Stratégia Tanácsadás Webfejlesztés

A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten […]