Megoldásaink
A világ azoké, akik megfelelő generalista szemléletmódot tudnak specialistaként használni!
Eszköztárunk
Integrált eszköztárunkkal igyekszünk minden felmerülő problémát kihívásként kezelni.
Rádió, TV, OOH médiatervezés, -vásárlás.
Trade marketing POS/POP, rendezvények, eseménymarketing, promóciók, szponzoráció.
Fejlesztés, SEM-SEO-PPC, e-commerce piactér építés, adatbázis marketing
18-29 éves célcsoport megszólítása, Y, Z generáció elérése brand, és employee brand üzenetekkel, stratégiával.
Adatvezérelt marketing az adatgyűjtéstől, az elemzésen keresztül, az akcióterv készítésig és megvalósításig.
Amiben számíthatsz ránk - ahogy mi dolgozunk
Agilis módszertanunknak köszönhetően partnereink marketingfolyamataiba öt különböző szinten tudunk belépni.
Így a célok alapján felépített marketing stratégiához minőségi, skálázható, mérhető tartalmakat készítünk el az arculattól kezdve, a fotó-, videó anyagokon keresztül, a teljes integrált kampányokig. Ezek a lépések csak egymásra épülve hozhatnak sikeres marketingfolyamatokat!
Stratégia
Segítünk a vállalati célok eléréséhez szükséges stratégia meghatározásában, legyen szó:
-
- marketing-, kommunikációs-,
- média-, tartalom- vagy
- értékesítési stratégiáról,
- szervezet- vagy folyamatfejlesztésről.
Kreatív
A kreatív tervezést és a márkázást nem szabad összetéveszteni. A vizuális végtermékeket készítjük a kreatív tervezési folyamat során, melyet a márkázás során előkészítünk. Kedvenc kreatív végtermékeink:
-
- Arculat
- Grafikai elemek, mutációk
- Digitális elemek – UX és UI
- Színrendszerek
- Szövegírás
- Kreatív koncepciók
Kommunikáció
Mit akarunk megmutatni a kommunikációval, kinek, mikor, hol?
Hogyan építjük be a márka életébe az adott kommunikációs célt?
- Kommunikációs célok és eszközök meghatározása.
- A kommunikációhoz szükséges kreatív anyagok elkészítése.
- Médiaterv elkészítése, felületek befoglalása, kampány menedzsment.
- Folyamat ellenőrzése, visszamérése, javaslattétel a szükséges változtatásokra.
Branding
A márkázás folyamata segít megérteni a márka valós mélységeit. Elősegítve a márkaépítés lépéseinek egymásra épülését partnereink márkaépítési folyamataiba különböző szinteken tudunk belépni.
- MISSZIÓ-VÍZIÓ – Miért
- SZEGMENTÁCIÓ – Kinek
- POZICIONÁLÁS, ÉRTÉKAJÁNLAT – Hogyan?
- BRANDSTORY – Mit?
Kampány
Mit akarunk megmutatni a kampánnyal?
Hogyan építjük be a márka életébe az adott kampányt?
Teljeskörű kampány tervezés és lebonyolítás szerintünk az alábbi feladatokból áll:
- Kampánycélok és stratégia kialakítása.
- Szükséges eszközrendszer meghatározása.
- A kampányhoz szükséges kreatív anyagok elkészítése.
- Kommunikációs és médiaterv elkészítése, felületek befoglalása, kampány menedzsment.
- Folyamat ellenőrzése, visszamérése, javaslattétel a szükséges változtatásokra.
Produkció
Produkciós folyamatok végén az alábbi végtermékeket tudjuk előállítani megbízóink számára:
- Film
- Fotó
- Csomagolás
- Kiadvány
- Rendezvény
- Installáció
- Weboldal, online infrastruktúra
FAQ
Nincs rossz kérdés, csak túl kevés iteráció! Íme pár gondolat tőlünk az ügynökségi-kreatív munkáról.
Egyszerre öt partnernél nem dolgozunk többel, így minden partner számára a megfelelő mennyiségű és minőségű szakmai időt tudjuk biztosítani.
Mindkét oldalon elég időt töltöttünk el ahhoz, hogy tudjuk, ez egy igazi társasjáték, ahol először szabályokat kell hozni, amik később utat mutatnak a szórakozáshoz!
Rengeteg versenyen zsűriztünk, indultunk ügyfélként és ügynökségként is ahhoz, hogy tudjuk egy-egy eredményes kampányt nem díjakban mérnek!