Megoldásaink

A világ azoké, akik megfelelő generalista szemléletmódot tudnak specialistaként használni!

Eszköztárunk

Integrált eszköztárunkkal igyekszünk minden felmerülő problémát kihívásként kezelni.

Rádió, TV, OOH médiatervezés, -vásárlás.

Trade marketing POS/POP, rendezvények, eseménymarketing, promóciók, szponzoráció.

Fejlesztés, SEM-SEO-PPC, e-commerce piactér építés, adatbázis marketing

18-29 éves célcsoport megszólítása, Y, Z generáció elérése brand, és employee brand üzenetekkel, stratégiával.

Adatvezérelt marketing az adatgyűjtéstől, az elemzésen keresztül, az akcióterv készítésig és megvalósításig.

Amiben számíthatsz ránk - ahogy mi dolgozunk

Agilis módszertanunknak köszönhetően partnereink marketingfolyamataiba öt különböző szinten tudunk belépni. 

Így a célok alapján felépített marketing stratégiához minőségi, skálázható, mérhető tartalmakat készítünk el az arculattól kezdve, a fotó-, videó anyagokon keresztül, a teljes integrált kampányokig. Ezek a lépések csak egymásra épülve hozhatnak sikeres marketingfolyamatokat!

Stratégia

Segítünk a vállalati célok eléréséhez szükséges stratégia meghatározásában, legyen szó:

    • marketing-, kommunikációs-, 
    • média-, tartalom- vagy
    • értékesítési stratégiáról,
    • szervezet- vagy folyamatfejlesztésről.

Kreatív

A kreatív tervezést és a márkázást nem szabad összetéveszteni. A vizuális végtermékeket készítjük a kreatív tervezési folyamat során, melyet a márkázás során előkészítünk. Kedvenc kreatív végtermékeink:

    • Arculat
    • Grafikai elemek, mutációk
    • Digitális elemek – UX és UI
    • Színrendszerek
    • Szövegírás
    • Kreatív koncepciók

Kommunikáció

Mit akarunk megmutatni a kommunikációval, kinek, mikor, hol?

Hogyan építjük be a márka életébe az adott kommunikációs célt?

  • Kommunikációs célok és eszközök meghatározása.
  • A kommunikációhoz szükséges kreatív anyagok elkészítése.
  • Médiaterv elkészítése, felületek befoglalása, kampány menedzsment.
  • Folyamat ellenőrzése, visszamérése, javaslattétel a szükséges változtatásokra.

Branding

A márkázás folyamata segít megérteni a márka valós mélységeit. Elősegítve a márkaépítés lépéseinek egymásra épülését partnereink márkaépítési folyamataiba különböző szinteken tudunk belépni.

  • MISSZIÓ-VÍZIÓ – Miért
  • SZEGMENTÁCIÓ – Kinek
  • POZICIONÁLÁS, ÉRTÉKAJÁNLAT – Hogyan?
  • BRANDSTORY – Mit?

Kampány

Mit akarunk megmutatni a kampánnyal?

Hogyan építjük be a márka életébe az adott kampányt?

Teljeskörű kampány tervezés és lebonyolítás szerintünk az alábbi feladatokból áll:

  • Kampánycélok és stratégia kialakítása.
  • Szükséges eszközrendszer meghatározása.
  • A kampányhoz szükséges kreatív anyagok elkészítése.
  • Kommunikációs és médiaterv elkészítése, felületek befoglalása, kampány menedzsment.
  • Folyamat ellenőrzése, visszamérése, javaslattétel a szükséges változtatásokra.

Produkció

Produkciós folyamatok végén az alábbi végtermékeket tudjuk előállítani megbízóink számára:

  • Film
  • Fotó
  • Csomagolás
  • Kiadvány
  • Rendezvény
  • Installáció
  • Weboldal, online infrastruktúra

FAQ

Nincs rossz kérdés, csak túl kevés iteráció! Íme pár gondolat tőlünk az ügynökségi-kreatív munkáról.

Egyszerre öt partnernél nem dolgozunk többel, így minden partner számára a megfelelő mennyiségű és minőségű szakmai időt tudjuk biztosítani.

Mindkét oldalon elég időt töltöttünk el ahhoz, hogy tudjuk, ez egy igazi társasjáték, ahol először szabályokat kell hozni, amik később utat mutatnak a szórakozáshoz!

Rengeteg versenyen zsűriztünk, indultunk ügyfélként és ügynökségként is ahhoz, hogy tudjuk egy-egy eredményes kampányt nem díjakban mérnek!

Lépj velünk kapcsolatba

Nem díjakat, hanem ügyfélélményt gyűjtünk, boldog márkákat építünk!