Stratégia, branding, kreatív: BT
Arculat: Strong
A FIDELITAS branding stratégiájához kapcsolódva a szervezet arculati megjelenésének frissítése, megújítása annak érdekében, hogy megfelelően képviselje a közösség értékeit és célkitűzését.
„A Fidelitas jelenleg használt logójának frissítése két lécsős ütemezésben valósul meg. Első lépcsőben az Fidelitas névhez használt fekete szín kerül átáváltásra a majdani türkíz színre. Ezzel együtt az eddigi betűtípus is az újra cserélődik. A jelenleg használt embléma hasonlít a megújult változatban használt betűtípus „O” betűjére, így a Fidelitas név előtt állva könnyen egybeolvasható azzal. Ezt elkerülendő a jelenlegi használathoz képest 50%-kal nagyobb méretben és a Fidelitas név elején szereplő „F” betű szélességével azononos távolságra helyezve kerül felhasználásra.„