A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen.
A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten a Pécsi Sörfőzde méretéhez képest drágának mondható ATL eszközök helyett, BTL és TTL go to market stratégiát alakítottunk ki, ahol a fókusz a rendezvényeken és a digitális jelenléten van.
Igazi újdonság volt a csomagolás, amivel több díjat is nyertünk, bár a díjakról megvan a véleményünk:)
A célcsoporthoz igazítva folyamatos, vásárlásoz köthető nyereményjátékokkal mélyítettük a fogyasztói elköteleződést, illetve trade aktivitásokat szerveztünk mind az on-, mind az off trade piacon.
Stratégia: Szabó Ádám
Csomagolás, kreatívok: Balatoni Imre
Web: W5labs
Kampány: BT
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/1523645_961605857202369_814176134521553987_o.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/10535652_978762815486673_1622434428841571620_o.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/11888522_1129511017078518_8739174152755984342_o.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/12339576_1183932948302991_7753439220268763891_o.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/12813989_1237228332973452_3904468205267577296_n.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/13522735_1327133900649561_993342438077131009_o.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/13528280_1328677703828514_2581806394753540704_o.jpg)