Produkció
Pécsi Radler
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten […]
Pécsi Szalon/Sör Majális
2015-ben hívtuk újra életre a sör majális Pécsett, amikor két napig a sörgyár a pécsieké lett. Zenei és sörös programokkal vártuk az érdeklődőket, a rendezvény mindkét évben telt házat hozott, és segített a Pécsi Sörfőzde újra pozícionálásában. Stratégia: Szabó Ádám Kreatív: Balaton Imre Kommunikáció: Vert József Kivitelezés: Pécsi Est és […]
Sör az Sör, egyszerűen Szalon
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]
Pécsi Szalon újrapozícionálás
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]
Pécsi Sör márka- és termékbevezetés
„2015-ben az a megtiszteltetés ért, hogy rám bízták a Pécsi Sör márka bevezetését a hazai piacra. A márka, a csomagolás és minden kreatív elkészítése igazi élmény volt számomra, egy igazi mestermű, ami a mai napig visszaköszön rám a boltok polcairól” A Pécsi Sör bevezetését egy piackutatás előzte meg, ami alapján […]
750 koncepció
Stratégia: BT Kreatív és design: Urban