A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben.
A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A Szalon volt az első, amely őszintén kommunikálta a termék egyszerűségét, a „Sör az sör” kampányával, illetve a költségvetési lehetőségekhez mérten a Pécsi Sörfőzde méretéhez képest drágának mondható ATL eszközök helyett, BTL és TTL go to market stratégiát alakítottunk ki, ahol a fókusz a rendezvényeken és a digitális jelenléten van.
A célcsoporthoz igazítva folyamatos, vásárlásoz köthető nyereményjátékokkal mélyítettük a fogyasztói elköteleződést, illetve trade aktivitásokat szerveztünk mind az on-, mind az off trade piacon.
Stratégia: Szabó Ádám
Csomagolás: Komjáti Rudolf
Kreatívok és web: W5labs
Kampány: Bt x Creativo
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/20315_911825898859238_4160163237846520668_n.png)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/10478236_720937627948067_856553879504833245_n.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/11045842_953341361374358_7461176839846173745_n.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/11312763_896640117044483_5235154517153584891_o-739x1024.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/11402490_899665156741979_2735920658893829410_o-724x1024.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/11406412_899228483452313_7825330319638332872_o-724x1024.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/13041141_1071868836188276_6213059368668707781_o-683x1024.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/13350260_1101182619923564_4246990870431223659_o-724x1024.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/13418648_1108281055880387_7898871188994027771_o-1024x724.jpg)