2016 és 2018 között az Ital Magyarország és ezzel együtt a Bognár Pincészet marketing igazgató pozícióját töltöttem be.

  • Cégcsoport szintű marketingstratégia tervezése több, mint 1.000 SKU-ra, hazai és export piacokra, brand és trade szinten egyaránt.
  • Részvétel az éves kereskedelmi tárgyalásokban hazai és export piacokra.
  • Marketing budget tervezése és felügyelete az összes üzletágra: saját borászati termékek, képviselt borászati termékek, sör, szörp, pálinkák – égetett alkoholos italok. Riportolás az ügyvezetőnek.
  • Teljes körű felelősségvállalás (beleértve a teljes költségvetés-kezelést) minden NPI-re, aktivitásra és márka tevékenységre.
  • A ROI centrikus „Go-to-Market” stratégia vezetése és annak végrehajtása a Sales és Disztribútori csapatok által.
  • 5 fős marketing csapat fejlesztése, irányítása, direkt riportolása.
  • 20 fős értékesítési csapat indirekt riportolása.
  • 4 üzletág vezető indirekt irányítása, indirekt riportolása.
  • Közös munka több, mint 10 ügynökséggel – kreatív, digitális, PR – 50 borászattal, 50 kisüzemi sörfőzdével, a Freixenet és a Heineken International-lel.
  • Piaci trendek és versenytársak elemzése minden üzletágra.
  • B2B kommunikációs stratégia-, média-mix tervezése és felügyelete.
  • PR és közösségi média kommunikációs stratégia kialakítása, megvalósítása.
  • B2B, B2G partnerkapcsolatok kiépítése, kezelése.
  • Termékfejlesztés vezetése.

legfontosabb eredmények:

  • Boros üzletágak termékoptimalizálása a fedezet/jövedelmezőség növelése mellett.
  • Márkaportfólió erősítése minden üzletágban.
  • Export piacok árbevételének növelése az első évben 1 millió euróval.
  • Árbevétel növelése a hazai piacon az első évben 2 millió euróval .
  • Márkatermékek értékesítésének növelése, átlagosan 15%-kal.
  • Az összes marketing célkitűzést 100%-os teljesítése 2017-ben.
  • Közvetlen disztribúciós rendszer indítása 2018-ban Budapesten.
  • Független kiskereskedelmi program bevezetése 2018-ban.
  • 750 koncepció megalkotása a képviselt borászati üzletág számára.
  • Bognár Pincészet, mint márka felépítése.