Pécsi Sör márka- és termékbevezetés

2016
Branding Csomagolás Fotó Kampány Kommunikáció Kreatív Kutatás Produkció Stratégia Tanácsadás Videó

„2015-ben az a megtiszteltetés ért, hogy rám bízták a Pécsi Sör márka bevezetését a hazai piacra. A márka, a csomagolás és minden kreatív elkészítése igazi élmény volt számomra, egy igazi mestermű, ami a mai napig visszaköszön rám a boltok polcairól” A Pécsi Sör bevezetését egy piackutatás előzte meg, ami alapján […]

Pécsi Sörfőzde

2013-2016
Branding Interim menedzsment Stratégia

2013 – 2017 között a Pécsi Sörfőzde marketingjét irányítottam. Ez idő alatt számos eredményt sikerült elérni, többek között a Pécsi Sör márka bevezetését illetve a sörfőzde újra pozícionálását is. legfontosabb eredmények:

EFOTT 2022 – dekoráció

2022
Branding Csomagolás Installáció Kreatív Produkció Rendezvény

Cégünk tervezte, és menedzselte a 2022-es EFOTT fesztivál kiemelt zenei és program helyszíneinek dekorációját, valamint a teljes fesztivál megjelenést. A munka során olyan márkákkal dolgoztunk együtt, mint a Raiffeisen Bank, a Soproni, a Pepsi vagy a Rauch.

Színház mindenkinek kollekció 2022

2022
Branding Csomagolás Kreatív Produkció

A kollekció kialakításával az Y és Z generáció megszólítása volt a cél. A termékeket szakmai véleményvezérek számára jutattuk el, hosszú távon pedig cél a termékek piaci alapon történő értékesítése. Ötlet: BT Tervező: Kósa Péter Kivitelezés: Sportmánia