Bognárbor – Bognár Pincészet
Stratégia: Szabó Ádám Csomagolás: Kiss Miklós
Stratégia: Szabó Ádám Csomagolás: Kiss Miklós
Cégünk tervezte, és menedzselte a 2022-es EFOTT fesztivál kiemelt zenei és program helyszíneinek dekorációját, valamint a teljes fesztivál megjelenést. A munka során olyan márkákkal dolgoztunk együtt, mint a Raiffeisen Bank, a Soproni, a Pepsi vagy a Rauch.
A kollekció kialakításával az Y és Z generáció megszólítása volt a cél. A termékeket szakmai véleményvezérek számára jutattuk el, hosszú távon pedig cél a termékek piaci alapon történő értékesítése. Ötlet: BT Tervező: Kósa Péter Kivitelezés: Sportmánia
Stratégia, kreatív: BT Kreatív és kiadvány: Molnár Luca Videó: Creativo
Stratégia: BT Kreatív: Szabó Ádám Design: Molnár Luca A feladat a Privát Húsfeldolgozó Kft.vállalati identitásának megújítása volt, amely kiterjed egészen a termékek csomagolására is. Két koncepciót dolgoztunk ki. ÉRTÉKEK 30 éve töretlenül a piacon lévő, folyamatosan fejlődő, magyar családi tulajdonú cég. CÉLCSOPORT Hazai családok, azon belül is a bevásárlást végző […]
Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.
A kollekció kialakításával az Y és Z generáció megszólítása volt a cél. A termékeket szakmai véleményvezérek számára jutattuk el, hosszú távon pedig cél a termékek piaci alapon történő értékesítése. Ötlet: BT Tervező: Kósa Péter Kivitelezés: BP Shop