Győri Nemzeti Színház weboldal
PM, stratégia: BT Fejlesztés: Finetune 2024-ben teljeskörűen felújítottuk a Győri Nemzeti Színház weboldalát. https://gyoriszinhaz.hu
PM, stratégia: BT Fejlesztés: Finetune 2024-ben teljeskörűen felújítottuk a Győri Nemzeti Színház weboldalát. https://gyoriszinhaz.hu
A logó felépítését négy, a színház- és filmművészethez kapcsolódó szimbólum alkotja. A kör alakot az ókori színház és a kamera lencséje ihlette, ezt törik meg a kinetoszkóp/színházi függöny szalagjai. A logó megalkotásánál elsődleges szempont volt a minimalizmus, valamint egy egységes szabályrendszer kidolgozása. Ezáltal egy szabadabb, fiatalosabb arculat alakítható ki, saját […]
Kreatív, stratégia: BT Arculat: Plander – Járási Anna A bővülő Déryné Program portfólióhoz terveztünk arculat kiegészítést, amivel egyben a márkát is kiterjesztettük.
Stratégia, PM, kreatív: BT Design, arculat: Bali Luca
Stratégia, branding: BT Arculat: Bali Luca Social: Lippai Dalma Web: Finetune A KULTUP program célja színházi és művészetoktatási programok eljuttatása középfokú oktatási intézményekbe, élménypedagógiai fejlesztés, kultúraterjesztés, pályaválasztási szemléletformálás és tehetséggondozás céljával. Kiemelt figyelmet fordítunk azokra az intézményekre, ahol korlátozott a kultúrához való hozzáférés lehetősége. A középiskolai évek alatt szerzett impulzusok […]
Branding, kreatív, web: BT A Fiatal Alkotók a Művészetért Egyesületet (FAME), amelynek fő célja, a tehetséges fiatal művészek pályájának támogatása, a művészet minden ágát képviselő fiatal művészekből álló közösség építése, erősítése. Fontosnak éreztük egy olyan országos hatáskörben gondolkodó támogató szervezet létrehozását, amely sokféle művészeti ág fiatal képviselőit gyűjti egy értékelvű […]
Stratégia, branding, kreatív: BT Arculat: Strong A FIDELITAS branding stratégiájához kapcsolódva a szervezet arculati megjelenésének frissítése, megújítása annak érdekében, hogy megfelelően képviselje a közösség értékeit és célkitűzését. „A Fidelitas jelenleg használt logójának frissítése két lécsős ütemezésben valósul meg. Első lépcsőben az Fidelitas névhez használt fekete szín kerül átáváltásra a majdani […]
Csapatunk támogatta a doboz marketing és kommunikációs tevékenységét 2013 és 2022 között. 2022-ben pedig összeraktunk egy új márka koncepciót is. A kilenc év alatt, 2 weboldalt is készítettünk nekik, illetve a teljes Facebook később pedig a Meta rendszert mi kezeltük számukra. Kreatív: BT Design: BT és Molnár Luca Social & […]
Arculat, kreatív és UX/UI tervezés a weboldalhoz. A projekt az universum.hu alá került, így vizuálisan az universum.hu arculatát vittük tovább ebben a projektben. Stratégia, branding: BT Design: Plander