Pécsi Szalon újrapozícionálás

2013-2016
Branding Csomagolás Fotó Interim menedzsment Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia Videó Webfejlesztés

A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]

Fiktív Gasztró Galéria és Café

2022
Branding Fotó Kiadvány Kreatív Produkció Videó Webfejlesztés

Stratégia és kreatív: BT Design: Járási Anna és Molnár Luca Fotó-videó: Dajkó Krisztián Weboldal: BT A feladat a Fiktív Gasztró Galéria márka frissítése és az időközben mellé kialakított Fiktív Café márka kialakítása volt, arculat kiegészítésével, weboldalak elkészítésével, produkciós tartalomgyártással. Stratégiailag a branded house irányt javasoltuk a partnernek, amibe beilleszkedett az […]

Mohácsi Busójárás

2021
Branding Csomagolás Kampány Kiadvány Kreatív Produkció Stratégia Webfejlesztés

Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.

Déryné Fesztivál

2021
Fotó Installáció Kampány Kiadvány Kommunikáció Kreatív Produkció Rendezvény Videó Webfejlesztés

Ötlet, stratégia, PM: BT Kreatív: BT & Molnár Luca Weboldal: BT Kiadvány: Molnár Luca és Járási Anna Fotó-videó: Deszkavízió, VSL, Ocean Production Csapatunk 2021-es megalakulása óta felelős a Déryné Fesztivál kreatív és produkciós tervezéséért és kivitelezéséért. Az arculat mellett, kiadványt, dekorációt, napi összefoglaló fotó-videó tartalmakat és aftermoviet csináltunk a rendezvény […]