Stratégia és kreatív: BT
Design: Járási Anna és Molnár Luca
Fotó-videó: Dajkó Krisztián
Weboldal: BT
A feladat a Fiktív Gasztró Galéria márka frissítése és az időközben mellé kialakított Fiktív Café márka kialakítása volt, arculat kiegészítésével, weboldalak elkészítésével, produkciós tartalomgyártással.
Stratégiailag a branded house irányt javasoltuk a partnernek, amibe beilleszkedett az alap márka zenei koncepciója is, amihez szintén mi készítettük el a vizuális kreatívokat.
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/Kepernyofoto-2024-01-02-18.05.31.png)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/Kepernyofoto-2024-01-02-18.05.11-1024x709.png)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/Kepernyofoto-2024-01-02-18.05.43.png)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/02-1024x683.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/MG_4408-683x1024.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/Fiktiv-menu_Oldal_5-724x1024.jpg)
![](https://brandtailor.hu/wp-content/uploads/2024/01/F_0618-1-1024x576.jpg)