A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben.
A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A Szalon volt az első, amely őszintén kommunikálta a termék egyszerűségét, a „Sör az sör” kampányával, illetve a költségvetési lehetőségekhez mérten a Pécsi Sörfőzde méretéhez képest drágának mondható ATL eszközök helyett, BTL és TTL go to market stratégiát alakítottunk ki, ahol a fókusz a rendezvényeken és a digitális jelenléten van.
A célcsoporthoz igazítva folyamatos, vásárlásoz köthető nyereményjátékokkal mélyítettük a fogyasztói elköteleződést, illetve trade aktivitásokat szerveztünk mind az on-, mind az off trade piacon.
Stratégia: Szabó Ádám
Csomagolás: Komjáti Rudolf
Kreatívok és web: W5labs
Kampány: Bt x Creativo