Déryné Ifjasszony játékfilm
Kreatív: BT Rendezvény: BT Design: Molnár Luca Fotó: Bertalan Ádám Bemutató videó és fotózás: Víziómédia Film trailer: BT
Kreatív: BT Rendezvény: BT Design: Molnár Luca Fotó: Bertalan Ádám Bemutató videó és fotózás: Víziómédia Film trailer: BT
Stratégia és kreatív: BT Design: Járási Anna és Molnár Luca Fotó-videó: Dajkó Krisztián Weboldal: BT A feladat a Fiktív Gasztró Galéria márka frissítése és az időközben mellé kialakított Fiktív Café márka kialakítása volt, arculat kiegészítésével, weboldalak elkészítésével, produkciós tartalomgyártással. Stratégiailag a branded house irányt javasoltuk a partnernek, amibe beilleszkedett az […]
Stratégia: BT Kreatív: Szabó Ádám Design: Molnár Luca A feladat a Privát Húsfeldolgozó Kft.vállalati identitásának megújítása volt, amely kiterjed egészen a termékek csomagolására is. Két koncepciót dolgoztunk ki. ÉRTÉKEK 30 éve töretlenül a piacon lévő, folyamatosan fejlődő, magyar családi tulajdonú cég. CÉLCSOPORT Hazai családok, azon belül is a bevásárlást végző […]
Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.
Stratégia: Elek Márton és Szabó Ádám PM: BT Kreatív: BT Anyagunk célja bemutatni, hogy Szentendre milyen stratégia mentén képes elérni a város vezetése által meghatározott célt, hogy hosszú távon egységes, megfelelő mértékű növekedést produkáló márkává váljon. Szakmai tapasztalatunk alapján CSAK arculati megújítás, valamint marketing stratégia nélküli tartalomgyártás NEM HOZ hosszú […]
Célunk egy olyan megérintő és figyelemfelkeltő kampány készítése volt, melyen keresztül a nézők egy rövid időre újra a színház falai között érezhetik magukat, sőt betekintést nyerhetnek, hogy mennyi háttérmunka zajlik amíg egy színdarab színpadra kerül, így még közelebb érezhetik magukat a színház világához. A kampány az ötlettől a megvalósításig csapatunk […]
A Déryné Program számára nem csak az arculatot, de a hosszú távú márka stratégiát is kialakítottuk, melynek főbb elemei többek között a teljesen online és automatikusan működő jelentkezési rendszer, a Déryné Magazin, a Déryné Központ, valamint a Színház Mindenkinek almárka. A kialakított stratégiával egyszerre tudunk szólni minden korosztály számára. Stratégia: […]
Arculat & Együtt borozunk! trendkutatás Ötlet, stratégia, PM: Szabó Ádám Lead ügynökség: Style Communications Webfejlesztés: Finetune Kreatív: Molnár Luca A kampány elsődleges célja, hogy 3.000 új fogyasztó regisztráljon be a Borháló kártyarendszerébe. A kampányhoz készített arculatot, szlogent választotta a Borháló az új arculatához. A kampány másodlagos célja az volt, hogy […]
A kollekció kialakításával az Y és Z generáció megszólítása volt a cél. A termékeket szakmai véleményvezérek számára jutattuk el, hosszú távon pedig cél a termékek piaci alapon történő értékesítése. Ötlet: BT Tervező: Kósa Péter Kivitelezés: BP Shop