EFOTT 2023 fotó-videó
PM & stratégia: BT Produkció: Frame Pictures Mikrótartalmak: Nagy Kristóf
PM & stratégia: BT Produkció: Frame Pictures Mikrótartalmak: Nagy Kristóf
Stratégia: BT Lebonyolítás: Déryné Program Produkció: Visual UP 3 éve indult útjára a Déryné Program. Ennek apropóján, valamint a Színházi Világnaphoz kapcsolódóan március 28-án Lakitelken, a Nemzeti Művelődési Intézetben tartottak szakmai konferenciát „A színház jövője, a jövő színháza” címmel. Az esemény kiemelt résztvevője volt Vidnyánszky Attila – a Nemzeti Színház vezérigazgatója, Halász […]
Stratégia, PM: BT Kreatív és rendezvény operatív: Bali Luca Produkció: Visual Up
Stratégia, PM: BT Produkció: Visual Up Gyártásvezető: Pénzes Szilvi és Lippai Dalma
Stratégia, kreatív: BTArculat és design: Molnár Luca
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]
„2015-ben az a megtiszteltetés ért, hogy rám bízták a Pécsi Sör márka bevezetését a hazai piacra. A márka, a csomagolás és minden kreatív elkészítése igazi élmény volt számomra, egy igazi mestermű, ami a mai napig visszaköszön rám a boltok polcairól” A Pécsi Sör bevezetését egy piackutatás előzte meg, ami alapján […]