Hoptimist 1.0
Branding, kreatív: BTCsomagolás: Molnár Luca
Branding, kreatív: BTCsomagolás: Molnár Luca
Csapatunk tervezte, és menedzselte a 2023-as EFOTT fesztivál kiemelt zenei és program helyszíneinek dekorációját, kiemelt stratégia partnerek márkáinak megjelenését, valamint a teljes fesztivál megjelenést. A munka során olyan márkákkal dolgoztunk együtt, mint az Auchan, az MBH, az MNB, a Diákhitel, a Soproni, a Pepsi vagy a Rauch.
Csapatunk támogatta a doboz marketing és kommunikációs tevékenységét 2013 és 2022 között. 2022-ben pedig összeraktunk egy új márka koncepciót is. A kilenc év alatt, 2 weboldalt is készítettünk nekik, illetve a teljes Facebook később pedig a Meta rendszert mi kezeltük számukra. Kreatív: BT Design: BT és Molnár Luca Social & […]
Arculat, kreatív és UX/UI tervezés a weboldalhoz. A projekt az universum.hu alá került, így vizuálisan az universum.hu arculatát vittük tovább ebben a projektben. Stratégia, branding: BT Design: Plander
Arculat, kreatív és UX/UI tervezés a weboldalhoz, valamint tanácsadás az applikáció kialakítása során. Stratégia, branding: BT Design: Plander Az Universum.hu elhoz neked mindent, ami felsőoktatás: Educatio, EFOTT, Tájoló, rendszeres játékok, képzések és kihívások, a legfrissebb hírek, a legjobb egyetemi bulik egy helyen! Egy letöltésre vagy az egyetemi élet összes szereplőjétől. […]
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten […]