Pécsi Radler

2013-2016
Branding Csomagolás Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Rendezvény Stratégia Tanácsadás Webfejlesztés

A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten […]

Pécsi Szalon újrapozícionálás

2013-2016
Branding Csomagolás Fotó Interim menedzsment Kampány Kommunikáció Kreatív Produkció Stratégia Videó Webfejlesztés

A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]

Pécsi Sör márka- és termékbevezetés

2016
Branding Csomagolás Fotó Kampány Kommunikáció Kreatív Kutatás Produkció Stratégia Tanácsadás Videó

„2015-ben az a megtiszteltetés ért, hogy rám bízták a Pécsi Sör márka bevezetését a hazai piacra. A márka, a csomagolás és minden kreatív elkészítése igazi élmény volt számomra, egy igazi mestermű, ami a mai napig visszaköszön rám a boltok polcairól” A Pécsi Sör bevezetését egy piackutatás előzte meg, ami alapján […]

Pécsi Sörfőzde

2013-2016
Branding Interim menedzsment Stratégia

2013 – 2017 között a Pécsi Sörfőzde marketingjét irányítottam. Ez idő alatt számos eredményt sikerült elérni, többek között a Pécsi Sör márka bevezetését illetve a sörfőzde újra pozícionálását is. legfontosabb eredmények:

Ital Magyarország

2016
Interim menedzsment Stratégia Tanácsadás

2016 és 2018 között az Ital Magyarország és ezzel együtt a Bognár Pincészet marketing igazgató pozícióját töltöttem be. legfontosabb eredmények:

Mohácsi Busójárás

2021
Branding Csomagolás Kampány Kiadvány Kreatív Produkció Stratégia Webfejlesztés

Stratégia: BT Kreatív: Molnár Luca & Szabó Ádám Design: Molnár Luca Weboldal: BT A feladat a Mohácsi Busójárás márka megújítása volt a tradicionális elemek megtartásával.

Szentendre

2022
Branding Stratégia Tanácsadás

Stratégia: Elek Márton és Szabó Ádám PM: BT Kreatív: BT Anyagunk célja bemutatni, hogy Szentendre milyen stratégia mentén képes elérni a város vezetése által meghatározott célt, hogy hosszú távon egységes, megfelelő mértékű növekedést produkáló márkává váljon. Szakmai tapasztalatunk alapján CSAK arculati megújítás, valamint marketing stratégia nélküli tartalomgyártás NEM HOZ hosszú […]