Branding
Doboz
Csapatunk támogatta a doboz marketing és kommunikációs tevékenységét 2013 és 2022 között. 2022-ben pedig összeraktunk egy új márka koncepciót is. A kilenc év alatt, 2 weboldalt is készítettünk nekik, illetve a teljes Facebook később pedig a Meta rendszert mi kezeltük számukra. Kreatív: BT Design: BT és Molnár Luca Social & […]
koliday.hu
Arculat, kreatív és UX/UI tervezés a weboldalhoz. A projekt az universum.hu alá került, így vizuálisan az universum.hu arculatát vittük tovább ebben a projektben. Stratégia, branding: BT Design: Plander
universum.hu
Arculat, kreatív és UX/UI tervezés a weboldalhoz, valamint tanácsadás az applikáció kialakítása során. Stratégia, branding: BT Design: Plander Az Universum.hu elhoz neked mindent, ami felsőoktatás: Educatio, EFOTT, Tájoló, rendszeres játékok, képzések és kihívások, a legfrissebb hírek, a legjobb egyetemi bulik egy helyen! Egy letöltésre vagy az egyetemi élet összes szereplőjétől. […]
U-Style
Csapatunk részt vett a U-Style projekt újratervezésében. A munka egy marketing stratégiai anyag elkészítését és tanácsadást tartalmazott az arculat és a weboldal kialakítása kapcsán.
Pécsi Radler
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a Pécsi Radler újrapozícionálása. A márkával a fiatalok és a nőket, elsősorban a „még nem sörfogyasztókat céloztuk meg”, igazán eredményesen. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális kommunikációban és üzenetrendszerben megelőztük a versenytársakat. A költségvetési lehetőségekhez mérten […]
Pécsi Szalon/Sör Majális
2015-ben hívtuk újra életre a sör majális Pécsett, amikor két napig a sörgyár a pécsieké lett. Zenei és sörös programokkal vártuk az érdeklődőket, a rendezvény mindkét évben telt házat hozott, és segített a Pécsi Sörfőzde újra pozícionálásában. Stratégia: Szabó Ádám Kreatív: Balaton Imre Kommunikáció: Vert József Kivitelezés: Pécsi Est és […]
Pécsi Szalon újrapozícionálás
A Pécsi Sörfőzde marketing vezetőjeként kiemelt feladatom volt a legrégebbi márka, a Szalon sör újrapozícionálása. Bár azt szokták mondani kutyából nem lesz szalonna, ebből a döglött kutyából sikerült újra márkát építeni, ami azóta is megtalálható a hazai kereskedelemben. A márka és a csomagolás mellett igazán nagy eredmény volt, hogy digitális […]